• Facebook
  • Instagram

BARU!! Kelas solekan JIMAT MASA,JIMAT KOS!!

Selalu pakai makeup...tapi baru beberapa jam mekap dah cair? Celak dan mascara dah comot? Bedak asas tak sekata dan berbelak2? Pakai pemerah pipi tapi nampak macam badut? Teringin nak hidung nampak lebih mancung dan muka lebih tirus tapi tak pasti caranya? Banyak sangat barang mekap dipasaran sampai tak tahu nak pilih yang mana?

Haa....nak pakai mekap bukan sembarangan. Tapi memerlukan tips-tips dan skills yang tertentu, jika tidak, masakan adanya akademi-akademi solekan diserata dunia. Tetapi, kursus solekan akademi memerlukan belanja yang besar dan memakan masa sehingga berbulan-bulan dan tidak semua mampu untuk ikuti kursus tersebut. Jadi, saya mengadakan kelas-kelas solekan mengikut silibus tertentu untuk those yang dok habaq kat saya mereka ada bajet/masa yang terhad tapi masih berminat nak belajar solekan.

Jangan risau, saya offer kelas mekap dengan harga yang berpatutan dan saya akan bimbing anda langkah demi langkah dan sebarang soalan boleh diajukan didalam kelas. Saya mendapat latihan solekan professional dari akademi-akademi solekan yang diiktiraf oleh MARA dan saya akan kongsi ilmu solekan saya dengan mereka yang menyertai kelas ini. 

Kelas akan bermula pada Disember 2011 di Kelang,Selangor (alamat akan diberitahu kemudian). Jauh sangat pulak? Kelas boleh diatur di tempat anda dan boleh dibincangkan.

Berminat? Ada sebarang pertanyaan?? Jangan segan untuk bertanya. Hubungi saya di falseberry@gmail.com atau SMS ke 0132261818 atau mesej saya di akaun facebook 'Whortleberries' dan saya akan jawab dgn secepat mungkin.


Klik pada gambar untuk gambar yang lebih jelas

4 comments:

  1. harga yg ditawarkan termasuk kos pengangkutan ker if nak blaja makeup ni kat rumah sdri..

    tq zatil

    lov
    zana

    ReplyDelete
  2. zana: yg ni tak termasuk...kalau nak kat rumah sndr ade extra transport...zana berminat kah? :)

    ReplyDelete
  3. berminat sgt.. email kat zana yeak extra charge tu .. tq

    ReplyDelete

Contact

Get in touch with me


Address

Shah Alam and Klang, Selangor, Malaysia

Phone number

+6 013 226 1818

Email

zatil.bukhari@gmail.com