• Facebook
  • Instagram

Personal makeup class 22 November 2011

Ini ialah kelas mekap yang saya adakan baru-baru ni utk Kak Emy dan dengan baiknya dia menyediakan dua orang model, Kak Dila & Kak Yus, untuk dicontengkan muka hari tu. He he he

Time ni saya la pulak terlupa bawak kamera, nasib baiklah kak Emy ade kamera canggih..So semua gambar ni diambil oleh Kak Emy



Kak Yus
Hasil Makeup oleh Kak Emy

Kak Dila
Model untuk demo mekap oleh saya :))

Gaya model dah ni :D

Sesiapa yang berminat untuk join kelas makeup saya atau ingin ambil saya sebagai makeup artiste anda untuk majlis-majlis tertentu, sila hubungi saya di 0132261818 atau emel ke falseberry@gmail.com atau mesej saya di Facebook "Whortleberries"

2 comments:

  1. ai zatil

    zatil x email pun kos tmbhan yg zn ckp nak blaja makeup tu

    email zn
    anazus_05@yahoo.com

    ReplyDelete
  2. aik takde? zatil ade emelkan...ok2...nnt zatil emel semula...jap ye zana, jangan nangis tau :)

    ReplyDelete

Contact

Get in touch with me


Address

Shah Alam and Klang, Selangor, Malaysia

Phone number

+6 013 226 1818

Email

zatil.bukhari@gmail.com