• Facebook
  • Instagram

Personal Basic Makeup Class

Semalam 15 Jun 2012 (Jumaat) saya mengadakan kelas asas solekan untuk cik adik Amirah~~huhu dan kawan nye Waheeda menjadi model untuk sesi demo makeup oleh saya~

So dalam kelas ni, saya ajar Amirah :

- Pengenalan alat2 diperlukan utk makeup
- Bahan2 makeup
- Apa perlu dilakukan sebelum & selepas makeup
-Bagaimana nak apply makeup dgn betul
- Bagaimana nak bentuk muka (shading)
- Teknik solekan mata siang & malam
- Tips makeup tahan lama
- Tips urutan muka untuk hilang/kurangkan muka yang sembap & eyebag
- Dan banyak lagi lah~ huhu

Ni gambar2 hasil makeup semasa kelas ini

Waheeda (Model)



Amirah (Student)



Dah macam adik beradik rupa dorang ni..huhuhu




Terima kasih kpd Amirah kerana sudi belajar dgn saya....kepada yang berminat, anda boleh juga request utk buat kelas

Oh ye, kalau ada yg minat nak join class boleh lihat gmbr dibawah:



JIKA berminat, sila hubungi saya seperti tertera di atas secepat mungkin untuk maklumat lanjut/ tempahan!! 





3 comments:

  1. if normal price one-to-one RM150...now ada promotion RM80 shj di seksyen 20 shah alam 14 julai ni

    ReplyDelete

Contact

Get in touch with me


Address

Shah Alam and Klang, Selangor, Malaysia

Phone number

+6 013 226 1818

Email

zatil.bukhari@gmail.com