• Facebook
  • Instagram

Makeup Bertandang Syazana

Salam

Ni nak share hasil makeup bertandang untuk Syazana.

Dia request nak makeup yang tak heavy dan masih mengekalkan rupanya kerana dia mengatakan bahawa semasa majlis di pihak nya dahulu muka nya nampak lain (note: bukan saya yg mekapkan Syazana untuk majlis tersebut & saya sendiri tidak tahu siapa jurusolek itu)

Apa2 pun, saya perlu jelas kan kpd Syazana setiap solekan sedikit sebanyak akan membuat rupa seseorang itu berubah dan solekan untuk pengantin adalah berbeza untuk solekan biasa ke shopping complex atau ke pejabat. Ini adalah kerana, setiap solekan pengantin perlu menitik beratkan hasilnya nanti di dalam gambar, lebih-lebih lagi jika menggunakan khidmat jurugambar professional :)

Jadi, saya ambil jalan tengah : menghormati kehendak Syazana & menjaga kredibiliti saya sebagai jurusolek/MUA terlatih.

Mari lihat hasilnya:

*****

Syazana
24 November 2012
Taman Batu Muda, Gombak
Majlis Bertandang




*Saya rasa solekan ini sesuai dengan busana pengantin yang tampil ringkas (soft & sweet gitu)*


Jika anda berminat dengan hasil solekan saya & ingin mendapatkan khidmat solekan dari saya, anda boleh hubungi saya seperti di atas atau mengisi borang yang disediakan [SINI]

0 comments:

Post a Comment

Contact

Get in touch with me


Address

Shah Alam and Klang, Selangor, Malaysia

Phone number

+6 013 226 1818

Email

zatil.bukhari@gmail.com