• Facebook
  • Instagram

Makeup Sanding Aimi

Salam...

Hari ni buat job makeup sanding utk si Aimi yg comel ini~~hehe
Disebabkan die bgtahu saya dia sanding pkl 11 pagi [yang buat saya agak terkejut la kan...awal btl sanding~] sy pun datang le awal pkl 9 pg spt yg telah dijanjikan

Rupa2 nye die sanding pkl 12 thari dan dewan pun dekat je dengan rumah...hahaha

So, banyak le masa yang ada untuk mekap kan Aimi ni :)

Sepanjang mekap Aimi ni asyik nak gelak je bila mekap tang mata...hahaha.....mata die tak leh dok diam bila  nak mekap lagi2 bila nak pakai eyeliner...he he heee

Apa2 pun, alhamdulillah.....semua nye agak mudah bagi saya :))

So, jom tgk gambar!

******

Aimi
Sanding
3 Nov 2012
Sekinchan, Selangor










**Ada lagi gambar tapi di FB saya....sudi2 add kat FB ye :)

**** Minat sgt tgk baju dia...sangat sweet~

0 comments:

Post a Comment

Contact

Get in touch with me


Address

Shah Alam and Klang, Selangor, Malaysia

Phone number

+6 013 226 1818

Email

zatil.bukhari@gmail.com