• Facebook
  • Instagram

Makeup Sanding Fadzila

Salam

Haaa.....kali ni mekap kat area Bestari Jaya [atau nama lamanya yg sangaaaat glemer ialah Batang Berjuntai, Selangor].

Akak ni mmg untung sebab kening asalnya memang dah terbentuk cantik! Tapi keningnya saya rapikan sikit je lagi dengan teknik gam :)

Jom nengok hasilnya!

*****


Fadzila
18 Nov 2012
Bestari Jaya, Selangor
Majlis Persandingan




Kalau anda berminat nak ambil saya sebagai jurusolek/makeup artist untuk majlis anda, boleh hubungi saya seperti yang tertera di atas/ borang pertanyaan yang telak disediakan di SINI 

*p/s: sila SMS @ Whatsapp saya untuk mengelakkan sebarang kekeliruan*

2 comments:

  1. hehe. saya dh lama follow akak tauuuu. hehe. love ur makeup style. rasanya saya mcm akak kot. mle2 aliran sains. tp minat lebih ke arah makeup. huaaaa. :P

    ReplyDelete
  2. hahahaha nak buat mcm mana.......org berjiwa seni~!! *wink wink*

    ReplyDelete

Contact

Get in touch with me


Address

Shah Alam and Klang, Selangor, Malaysia

Phone number

+6 013 226 1818

Email

zatil.bukhari@gmail.com