• Facebook
  • Instagram

Makeup Update!

Salam

Dah lama benor tak update blog. So untuk entry ni saya masukkan gambar-gambar hasil mekap saya (semua dalam 1 entry). Lokasi majlis mereka ini di TTDI Jaya (Shah Alam), Kelana Jaya dan Rawang.

Seperti biasa, semua menggunakan teknik merapi kening tanpa cukur.


Kak Fareeza
TTDI Jaya
Majlis Pertunangan
**Hasil gambar dengan flash dari kamera**




Ini adalah gambar dibawah natural light.

Nurah
Kelana Jaya
Majlis Pernikahan & Persandingan
**Tiada false lash**
**Tidak menggunakan flash kamera**









Farhah
Bukit Sentosa, Rawang
Majlis Pertunangan
**Menggunakan flash kamera**





Sesiapa yang berminat untuk mendapatkan khidmat solekan dari saya, jangan segan untuk hubungi saya melalui emel atau SMS/Whatsapp ke 0132261818 [atas faktor tertentu, sila hanya SMS/Whatsapp sahaja. Saya akan reply A.S.A.P]



2 comments:

Contact

Get in touch with me


Address

Shah Alam and Klang, Selangor, Malaysia

Phone number

+6 013 226 1818

Email

zatil.bukhari@gmail.com