• Facebook
  • Instagram

Makeup Bertunang Simaa

Salaam!

31 Ogos 2013
Taman Menara Maju, Klang
Majlis Pertunangan


Macam biasa, kening hanya dirapikan tanpa cukur/cabut. Sejujurnya saya lebih suka ikut kening asal setiap pelanggan sebab itu nampak lebih natural.

Gambar-gambar ni diambil guna kamera dslr hanya kerana ingin beri gambar yang lebih berkualiti. Mungkin ada yang tertanya jika saya 'touch up' atau 'edit' bahagian muka pelanggan...jawapannya: Tidak sama sekali!

Jika nampak mulus, faktor terbesar ialah keadaan asal kulit itu sendiri. Maka, penjagaan kulit itu penting ya kawan-kawan! :)

Jika anda berminat untuk mendapatkan khidmat makeup dari saya, anda boleh PM saya di Facebook atau SMS/Whatsapp saya di 0132261818

***NOTA: Sila MESEJ saya untuk sebarang pertanyaan dan jika ingin tahu harga servis saya, sekalikan maklumat majlis (tarikh, jenis event & lokasi). Okay? Terima kasih :)





0 comments:

Post a Comment

Contact

Get in touch with me


Address

Shah Alam and Klang, Selangor, Malaysia

Phone number

+6 013 226 1818

Email

zatil.bukhari@gmail.com