• Facebook
  • Instagram

Latest makeup Job

Salam

Lama sungguh saya tidak update blog.
Untuk entry kali ini, saya lampirkan beberapa gambar dari job makeup terbaru dari saya. Untuk gambar-gambar hasil solekan yang lain, anda boleh add friend & lihat di dalam koleksi album di Facebook saya (klik SINI).



Ezati Kamilla 
28 September 2013
Sime Darby Convention Center
Majlis Pernikahan




Hammira
12 Oktober 2013
Bangi, Selangor
Majlis Pertunangan



Hajar Atika
19 Oktober 2013
Setapak Jaya
Majlis Persandingan





Jika ada pertanyaan lanjut atau ingin membuat tempahan solekan dari saya, anda boleh terus PM saya di Facebook atau Whatsapp/LINE/SMS ke 0132261818.

0 comments:

Post a Comment

Contact

Get in touch with me


Address

Shah Alam and Klang, Selangor, Malaysia

Phone number

+6 013 226 1818

Email

zatil.bukhari@gmail.com