• Facebook
  • Instagram

Latest Makeup!

Assalam semua!
Dah lama tak update blog.Maaf ya sbb saya mmg busy tahun ni.
Ramai yang msg saya tanya if saya masih buat makeup. Jawapan saya "Ya...masih buat makeup".
Cuma saya mmg jarang update blog skrg. So kalau nak tgk hasil2 makeup saya yang baru2 boleh follow instagram saya:

makeupby_zatilbukhari (https://www.instagram.com/makeupby_zatilbukhari)

Tapi, utk post ni saya upload gambar makeup yg terbaru ya

13 Disember 2015
Petaling Jaya, Selangor
Makeup Persandingan Fara & pasangan












Job ni dgn kerjasama pihak Kahwin Jom Design dgn package kahwin all-in RM 15,000!! Siap dpt baju sanding baru lagi tau uolls! Kalau nak tau pasal pakej kahwin ni blh contact pihak Kahwin Jom Design.

Kalau nak tempah makeup atau nak minta quotation makeup blh contact saya seperti di bawah:





Whatsapp tau! Atau blh juga melalui email:

zatil.bukhari@gmail.com

Cepat book slot ya!

0 comments:

Post a Comment

Contact

Get in touch with me


Address

Shah Alam and Klang, Selangor, Malaysia

Phone number

+6 013 226 1818

Email

zatil.bukhari@gmail.com